måndag 10 november 2008

Tjoho!

Ja efter att vi har diskuterat med dig gick jag hem. Idag blev det gjort jag har gjort budget!!!!!!!!!! och jag har börjat tänka på hur affärsboken kan se ut vilka bilder man kan ha. Jag har tänkt på loggan men jag kan inte bestämma själv,utan jag får ta och visa det på fredag då det ska diskuteras.
Dsikotionen med Kim blev inte av, han var inte inne på sitt rumm och jag kunde inte få tag på honom. Jag tänkte så här om jag hinner med imorgon så ska jag gå in på uf;s hemsida och försöka nå någon som kan hjälpa mig!
Det var allt för idag!
Tjingeling!!!!

2 kommentarer:

Christian sa...

Bra att du är klar med budgeten! Visa den för Kim och berätta om hur du har tänkt med den!

Christian sa...

Hade du skrivit på bloggen och visat upp saker för mig i måndags hade du haft grön lampa nu...