måndag 8 december 2008

Pain in the ass:)

Hej du ! Idag har du fått se lite saker kanske. Men its not over! Jag har pratat med min chef idag som är också vår rådgivare och han ska hjälpa mig med budgeten inte den jag visade idag utan de finns lite andra man ska göra efter försäljningen och han ställde upp som vanligt. Så efter lovet ska vi ta och bestämma tid. Vad skänt att alla företagare som har bra med pengar kan köpa in ekonomi tjänsten jag ångrar ibland att jag är ekonomi ansvarig för det är ganska tråkigt och jobbigt. Dock vet ej hur det går med de andra Daniela skulle handla kedjor och nålar mm... till försäljning och Marija vet jag faktiskt inte. Idag blev det inte så mycket gjort utan att jag tog kontakt med min chef och diskuterade lite om företaget. Hoppas det går som det ska bara! tjo hej

1 kommentar:

Christian sa...

Bra! Tur att du kan få hjälp! Annars kanske du hade somnat i alla siffror!