måndag 9 februari 2009

Äntligen!

Hej du!!!! Förra gången nämnde jag att vi skulle gå o handla idag så det gjorde vi. Vi handlade allt i rött o rosa fast i olika nyanser jätte snyggt!!! Tyvär så får man höra dåliga nyheter ibland med:
Vi tillbringade vår dag genom att ringa till
max 30
Triangeln
Mobilia

Ica maxi
City Gross
Vi ringde till alla dessa ställe för att fråga om vi kunde ha vår försäljning där. Efter många vidarekopplingar till olika chefer fick vi svaret : Nej vi kan tyvär inte låta er stå och ha er säljtillfälle här pga att ni konkurerar med våra affärer. Då fick vi nog och ringde upp vår favvo ställe Ica Supermarket i Rönneholm. Efter att jag har pratat med chefen så tyckte han att det var en bra ide och så klart att vi kunde ha det där. Så vi har tänkt Torsdag och till och med Fredag stå där och ha vår säljtillfälle där även det är studiedag. Så det är fixat. Jag är väldigt stolt över vårt sammarbete och att allting fixar sig till slut. Vi tar hänsyn till allt någon i gruppen säger och även har alla olika smaker och stilar så bjuder vi på oss så att alla ska kunna visa upp sitt. Nu ska tillverkningen påbörjaaa och tills på torsdag ska vi alla tillverka smycke...

Ps. - Jag vet att alla vi någon gång trötta på livet men det får ändå inte hindra dig av att läsa blogg..Hejjjjj

1 kommentar:

Christian sa...

Hola! Jag önskar er all lycka med er försäljning inför Alla Hjärtans dag. Det hade dock varit kul att få en pratstund med er innan det. Ska ni iväg direkt på morgonen på torsdag? Annars kanske ni kan komma förbi på första arbetspasset?