söndag 19 april 2009

hmmmmmm

Efter att ha läst dina kommentarer så kanske är det bästa att svluta det hela. Även du e inte i skolan imorgon så ska vi komma på lektionen och sen tänkte vi att vi skulle stanna efter det och börja skriva och kolla vad som fattas. Jag tänkte väl det att jag måste fixa bokföring och bokslut, det är ganska jobbigt för att jag är inte alls intresserad av ekonomin det är det jobbigaste ämnet jag känner till. Men eftersom vi i gruppen gör allting tillsammans så ska vi hjälpas åt. Jag hade också velat prata med dig vecka 18 om mig, till ex jag som e ekonomi ansvarig vad behöver jag göra förutom budget och bokslut och bokföring e det något mer jag ska göra?
Vi hade tänkt oss att redovisa och lämna in arbetet den 11/5 på grund av det är för mycket att göra. Tack för hjälpen

Inga kommentarer: