torsdag 16 april 2009

Tjohooooo

Jag har just tänkt på att vi har missat månda projekt lektioner, det beror nog på att vi har varit lediga många måndagar... lite synd men ändå skönt att vara ledig ibland.
Det gruppen hade tänkt sig är att kanske ge bort smycke till någon som ska sälja det och använda pengarna till välgörenhet som till ex cancerfonden eller röda korset, vi har faktiskt inte behov av pengarna och det är jo egentligen inte våra pengar som e i företaget och även vi inte kan sälja smycket så kanske röda korset eller någon annan göra det och lägga pengarna på något som är viktigt. Även vi har smyckerna kvar och inte har tjänat något på sista föräsljningen så har vi ändå inte gått i minus som sagt pengarna var ej våra. Vi tänkte ha möte med dig på måndag där vi tänkte att diskutera med dig lite om hur vi hade tänkt oss och så har vi mer tid för att fundera på det.
Om vi lämnar in smycke som vi hade gjort nästa vecka till någon så förväntar vi inte oss att de ska säljas direkt utan att vi ska få någon sorts intyg där det står att vi har lämnat in smycke. Det är faktiskt dags att skri va lite om Jag vill också att du ska hjälpa mig att kolla upp vad jag har kvar att fixa som ekonomiansvarig. Vissa saker gör mig lite förvirrad så jag behöver faktiskt hjälp! Desperat!
Men det var allt för idag och tyvär ska ja plugga vidare så ses på måndag ..
P.S kan du kommentera någon gång och ändra lampan ?.


SEEEES

1 kommentar:

Christian sa...

Jag är inte här på måndag. Men det är läge att börja sammanfatta. Missa inte lektionen på måndagen efter. Vecka 18. Då måste vi ta ett ordentligt samtal.